Trgovina z zdravimi in ekološkimi izdelki, z vami že od leta 2007.

Nakupovalna košarica je še prazna!

Pogoji poslovanja

Kliknite za prenos celotnih pogojev poslovanja:  https://drive.google.com/file/d/0ByfvS_90xaK8VzVQYTVyOVVKU00/view?usp=sharing​ 

 

              *** 

 

​Ali si jih preberite v nadaljevanju:

 

POSTOPEK NAKUPA

Naročilo prek spletne strani www.zin.si je možno opraviti: 

- s klikom in potrditvijo nakupa v košarici

- z elektronskim sporočilom na info@zin.si

 - s klicem na telefonsko številko 030/ 919 - 555 

 - s poslanim SMS sporočilom na tel. številko 030/ 919 - 555

                  

Ob naročilu prek elektronskega naročila, klica ali SMS-a navedite:
- svoje ime, priimek, naslov, na katerega želite prejeti izdelke, telefonsko številko in elektronski naslov
- ime izdelka in število kosov izdelka, ki ga naročate
- želeni način plačila ( po povzetju ali z nakazilom na naš

TRR:  SI56 6100 0001 0156 829

Predstavnik podjetja ZIN d.o.o. bo z vami vzpostavil kontakt in potrdil naročilo preko vašega elektronskega naslova, oziroma telefona. Naročene izdelke boste prejeli na naslov, ki ste ga navedli.

 

SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI

Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je izključno tisti kupec, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko preko www.zin.si naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
ZINd.o.o. in fizične osebe medsebojne obveznosti pri nakupih preko www.zin.si urejajo s temi splošnimi pogoji.

 

CENE IN DDV
Vse cene so v EUR in vključujejo 20 % DDV.
Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup prekowww.zin.si.
Podatki na straneh:
Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb, tako splošnih pogojev, kot tudi pogojev trgovine na daljavo . Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti.
Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov: http://www.uvp.gov.si/
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu:http://www.uradni-list.si/1/ulonline.jsp?urlid=200661&dhid=83066

 

VAROVANJE PODATKOV
Vsi podatki o uporabnikih, pridobljeni preko spletnega mesta www.zin.si , bodo uporabljeni izključno za potrebe poslovanja in pošiljanja promocijskega materiala. Vaši osebni podatki, ki jih trajno vnesete v bazo podatkov ob registraciji, ne bodo posredovani tretjim osebam. Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti.
Vsa evidenca naročil (posamezna pogodba za naročen proizvod) se nahaja na sedežu podjetja na Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje. V primeru nejasnosti pri oddaji naročila, si lastnik spletnega mesta www.zin.si , podjetje ZIN d.o.o., pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo.

 

NAROČANJE

ZINd.o.o. preko www.zin.si, sprejeta naročila obravnava kot nepreklicna. V primeru napake, lahko kupec brez dodatnih stroškov naročilo prekliče - v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je pošiljka na poti. Po prejemu obvestila, da je pošiljka na poti, preklic naročila ni možen.
Zavrnitev naročila
ZIN d.o.o. lahko v času do izdaje obvestila, da je pošiljka na poti, naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
Obdelava naročila
Zin d.o.o. bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil, pričel takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila na naš transakcijski račun, bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med rednim delovnim časom enkrat dnevno preverjali prilive na transakcijski račun podjetja.

 

DOSTAVA IN PREVZEM

Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 8. uri po prejemu naročila oziroma potrdila o plačilu v primeru plačila na naš TRR.Zin d.o.o. bo najkasneje ob tej uri pričel z izvajanjem aktivnosti, potrebnih za realizacijo prejetega naročila.
Zin d.o.o. bo dostavo naročenega blaga izvedel skladno s pravili in ceno dostave.
Način dostave in rok dobave:
Blago pošiljamo preko podjetja Pošta Slovenije, s katerim imamo sklenjeno pogodbo.
Vse izdelke, ki so na zalogi (navedeno pri posameznih izdelkih) odpremimo v 0-3 delovnih dneh po prejemu vašega naročila.
Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
V primeru posebnih zahtev glede datuma dostave vas prosimo, da le - te vpišete kot opombo na dnu naročila. Vse informacije pa so možne tudi po e-mailu:info@zin.si                                                                       

Dostava ob sobotah
Dostavljamo vse dneve, razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverijo na svoji pošti.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik - prejemnik pošiljke. Dostavo blaga bo Pošta Slovenije zaračunala po svojem veljavnem ceniku glede na težo vašega naročila. Cenik Pošte Slovenije je na voljo tukaj: http://www.posta.si/seznam-dokumentov/799/Informativni-ceniki

 

Pri naročilu nad 30 € kot dodatno ugodnost stroške dostave poravna Zin d.o.o.

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev nawww.zin.si.

Ko vam pismonoša dostavi odkupno pošiljko, mu blago plačate z gotovino. Pri plačilu ob prevzemu, se prištejejo še dodatni stroški, in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,96 EUR do vrednosti paketa 96,00 EUR, pri paketih z višjo vrednostjo od 96,00 EUR pa je strošek nakazila 1% vrednosti paketa, vendar ne več kot 5,01 EUR.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, povprašajte pri banki, preko katere izvajate plačilo. V kolikor pošiljke ne prevzamete in zahtevate ponovno pošiljanje, se poštnina po veljavnem ceniku Pošte Slovenije zaračuna še enkrat. Pošiljko lahko dvignete v 15 dneh od prejema obvestila pismonoše.
Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok do 7 dni. Rok dobave za artikle, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku (pošle zaloge), vam bomo sporočili preko elektronske pošte.
Če Vas ob dostavi ni doma, vam pismonoša pusti obvestilo o prispelem paketu. Na pošti vas bo paket čakal še 15 dni .

 

PLAČILNI POGOJI

Pošta Slovenije in banke uporabnikom praviloma za vsako plačilo obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev nawww.zin.si.
Pri naročilu lahko izbirate med načini plačila, ki so skladni z izbranimi izdelki, načinom dostave ter vrsto kupca. Določene vrste plačila so namenjene le fizičnim osebam!

Za nakupe prek strani www.zin.si nudimo naslednje plačilne pogoje:

1. Plačilo po predračunu (avans)
Plačilo lahko izvedete po potrdilu o prejetem naročilu na račun podjetja Zin d.o.o. - TRR SI56 6100 0001 0156 829. Z dnem zaznave prejema sredstev na naš račun prične teči dobavni rok.

2. Plačilo po povzetju
Če se odločite, da vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drugi naslov v Sloveniji, boste blago plačali ob prevzemu. V tem primeru je možno le plačilo z gotovino. Pri plačilu po povzetju, si Pošta Slovenije zaračuna provizijo glede na vrednost pošiljke.

Veljavnost ponudbe 
Cene za izbrano blago veljajo na dan nakupa - na dan oddaje naročila preko našega elektronskega naslova ali telefonskega naročila. Za dodatne informacije nam pišite na:info@zin.si

 

REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK

Če ste prejeli neustrezno število naročenih izdelkov ali je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe, vključno z navodili za izvedbo postopka reklamacije, so navedeni na dokumentaciji, ki jo prejmete ob prevzemu blaga.
Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti dostavljalca. Vse kasnejše reklamacije poškodb blaga, prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi naše podjetje ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. Še posebej bodite pozorni na blago, ki ima nalepko STEKLO, LOMLJIVO ali podobno. Kakršnokoli žvenketanje pri manipuliranju, je verjetno znak za razbito vsebino, kar seveda obravnavamo kot poškodbo pri dostavi. Zaželeno je tudi, da je poškodba zabeležena s fotoaparatom.
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom, se obrnite na logistični servis, ki je izvršil dostavo in nam OBVEZNO v vednost pošljite sporočilo na info@zin.si  ali na s pokličite na telefon 030/ 919 - 555.

Logistični servis Pošta Slovenije
Najbližjo pošto pokličite po telefonu (seznam pošt s pripadajočimi telefonskimi številkami se nahaja na: http://www.posta.si/Namizje.aspx?tabid=76 , s klikom na območje se odprejo pošte posamezne poslovne enote) in sporočite pomanjkljivost.
Pošta Slovenije posluje v skladu z zakonodajo s področja poštnih storitev, več o tem si lahko pogledate na: http://www.posta.si/Namizje.aspx?tabid=143

 

VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Blago mora potrošnik vrniti v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na svoje stroške. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.
Če podjetje izpolni svojo obveznost po dobavi blaga, začne teči štirinajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti.

 

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri kupljeni kozmetiki, ki jo je že uporabil, saj kozmetični izdelki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo. Vse kupce obveščamo, da odprtih kozmetičnih izdelkov, ki niso več originalno zapakirani in s katerih so odstranjene varnostne in zaščitne prevleke, zaradi higienskih in zdravstvenih razlogov, v nobenem primeru ne zamenjamo in zanje ne vračamo denarja.

Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.
Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu.
Če je potrošnik znesek ali blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prvega odstavka prejšnjega člena tega zakona. Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.

(Vir: Zakon o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004, 126/2007)

Zamenjava artikla
V naši trgovini skrbimo za kakovost blaga. V primeru, da ste prejeli izdelek, ki ne ustreza vašim željam ali potrebam, ga bomo z veseljem nadomestili z drugim. Nepoškodovan artikel, v originalni embalaži lahko vrnete v roku 15 dni od nakupa in zamenjali ga bomo z drugim.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

 

 

 

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VAROVANJE PODATKOV

Podjetje ZIN d.o.o. se zavezuje, da bo zaščitilo vašo zasebnost. Vaše podatke bomo uporabili zgolj za namene obdelave vašega naročila ter občasnega pošiljanja vam koristnih informacij o akcijah, novostih in posebnih ponudbah na spetni strani www.aubrey.si. Naredili bomo vse potrebno, da ne bi prišlo do njihove kraje in zlorabe.

Če želite prek www.zin.si opraviti nakup, potrebujemo vaš naslov in telefonsko številko. To nam omogoča, da zagotovimo nemoten proces končne izvedbe vašega naročila, in da vas lahko obvestimo o morebitnih spremembah ob naročilu.
Vaše podatke bomo občasno uporabili le zato, da vas obvestimo o pomembnejših spremembah, novih storitvah in posebnih ponudbah na naših spletnih straneh, za katere z gotovostjo trdimo, da za vas predstavljajo pomembne informacije. Če teh informacij ne želite prejemati, nas o tem obvestite po elektronski pošti na naslov: info@zin.si .
Obvezujemo se, da bodo podatki v celoti ostali v lasti podjetja ZIN d.o.o. Ne bomo jih posredovali, prodali ali zamenjali z nobeno drugo ustanovo, podjetjem ali fizično osebo.
Z uporabo naše spletne strani se hkrati tudi strinjate z uporabo informacij na način in v zgoraj opisanih primerih.
V primeru spremenjenih pogojev in pravil, vas bomo o teh sproti obveščali. Ves čas vas bomo torej seznanjali, katere podatke potrebujemo in kako jih uporabljamo.


ZAVAROVANJE ZBIRK OSEBNIH PODATKOV V ZIN d.o.o.

Podatki o vseh naročilih ter sklenjene pogodbe na daljavo se hranijo na sedežu podjetja ZIN d.o.o., Gabrje pri Ilovi Gori 15, 1290 Grosuplje.
Prostori, kjer so nosilci osebnih podatkov, strojna in programska oprema, so varovani z organizacijskimi in tehničnimi ukrepi. Nepooblaščene osebe nimajo dostopa do osebnih podatkov.

Pravice posameznika
ZIN d.o.o. na zahtevo uporabnika spletnega portala:

- omogoči vpogled v osebne podatke, ki so vsebovani v zbirki in se nanašajo nanj, njihovo popravljanje, spreminjanje ali dodajanje na sedežu podjetja ZIN d.o.o.

- omogoči vpogled v naročila oziroma sklenjene pogobe uporabnika
 -posreduje izpis osebnih podatkov, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
- posreduje seznam tistih, katerim so bili v določenem obdobju posredovani osebni podatki, ki so vsebovani v zbirki osebnih podatkov in se nanašajo nanj;
 -osebne podatke izbriše.

Vpogled v osebne podatke in naročila, ki se nanašajo nanj, uporabniku omogoči osebno, na sedežu podjetja.

 

Trajnost zbiranja podatkov
Zbrane podatke ZIN d.o.o. obdeluje do preklica privolitve osebe. Pisni preklic lahko pošljete na naslov info@zin.si Ne glede na preklic, bo ZIN d.o.o. podatke uporabljal za izpolnitev pogodbenih obveznosti.

Varnost
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželjenim spreminjanjem ali zlorabo  podatkov.

E-mail: info@zin.si

 

Zaščita lastnine

Vse pravice pridržane. Ves prikazani material na spletni strani www.zin.si je last podjetja ZIN d.o.o.

Strogo prepovedano je kopiranje, razpošiljanje, ponovno objavljanje ali sprememba vseh materialov, besedil, fotografij ali oglasov, prikazanih na internetni strani www.zin.si, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani podjetja ZIN d.o.o.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje ZIN d.o.o. obiskovalce spletne strani ter potencialne in že obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Podjetje ZIN d.o.o. kot ponudnik, ki se ukvarja s prodajo preko spleta, objavlja na svoji spletni strani povezavo do platforme Evropske komisije za spletno reševanje potrošniških sporov (platforma SRPS).  Platofrma je dosegljiva na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

V podjetju ZIN d.o.o. spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V najkrajšem možnem času bomo potrdili prejem pritožbe in jo obravnavali v roku 8 (osmih) dni od njenega prejema. Po svojih najboljših močeh si bomo prizadevali, da se morebitni spori rešijo sporazumno.